Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 20.09.2017, 21:05

Степанівська ЗОШ № 17 Херсонської міської ради

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

МЕТОДИЧНА РОБОТА

Науково-методична проблема,

над якою будуть працювати

у 2015 – 2017 н.р.

(формувальний етап)

 

  • вчителі області           «Cоціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі: методологічний та методичний підходи»
  • вчителі міста     «Cоціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі»
  • вчителі школи  «Сучасний освітній простір, як засіб успішної соціалізації школяра»

Мета школи: оновлення змісту освітньої діяльності школи, форм і методів взаємодії з іншими соціальними інститутами на основі розробленої моделі соціалізуючого освітнього простору.

Пріоритетні  завдання

педагогічного колективу школи на 2015 – 2017 н.р.

1.  Наукова та теоретична підготовка педагогів школи до роботи в оновлених умовах  шляхом вивчення передового педагогічного досвіду та наукової літератури.

2. Забезпечення  реалізації права кожного учня на отримання освіти відповідно до його потреб і можливостей.

3. Запровадження нових  форм і методів роботи, використання новітніх технологій виходячи з реалізації науково – методичного проекту школи «Сучасний освітній простір, як засіб успішної соціалізації школяра».

4. Продовжувати  роботу  з обдарованими та талановитими  учнями з залученням їх до роботи в МАН.

5. Посилити роботу з учнями які мають початковий рівень знань через використання диференційованих форм і методів навчання.

6. Підвищити роль батьківського комітету та ради профілактики у вирішенні питання покращення успішності учнів.

7. Виховання патріотичних якостей особистості учнів відповідно до розробленої моделі соціалізуючого освітнього простору навчального закладу "Громадянин - патріот України"

8. Спрямувати виховний процес на використання національних традицій та посилення впливу патріотичного виховання.

9. Підпорядкувати діяльність учнівського самоврядування  завданням навчально – виховного процесу школи.

10. Збереження здоров’я учнів.

 Науково-методична проблема, над якою будуть працювати у 2014 – 2015 н.р.

  • вчителі області  «Cоціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі: методологічний та методичний підходи»
  • вчителі міста     «Cоціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі»
  • вчителі школи  «Сучасний освітній простір, як засіб успішної соціалізації школяра»

 Пріоритетні  завдання педагогічного колективу школи на 2014 – 2015 н.р.

  1.  Забезпечення оптимальних умов для здобуття повної середньої освіти учнями відповідно до їх потреб і здібностей (ст.. 53 КУ та ЗУ «Про освіту», ЗУ «Про загальну середню освіту»)
  2. Створення якісно реформованого освітнього середовища навчального закладу з метою упровадження ІІ етапу Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.11 № 1392.
  3. Продовження роботи щодо вдосконалення навичок вчителів роботи з комп’ютерною та мультимедійною технікою з метою використання інформаційних та комунікативних технологій на уроках і в позаурочній діяльності.
  4. Робота над підвищенням навчальних досягнень учнів.
  5. Робота з обдарованими учнями.
  6. Соціалізація школярів в сучасному освітньому просторі.
  7. Збереження здоров’я учнів.

 

 Методична проблема школи на 2013 – 2014 н.р.

«Сутність соціально-педагогічних процесів у соціалізації особистості школяра»

                 
2013-2014 навчальний рік – мотиваційно-установчий етап

Мета школи створення сучасного освітнього простору, спрямованого на успішну соціалізацію особистості.

Завдання, які стоять перед закладом:

-  Здійснити аналіз наявних ресурсів щодо впливу на стан соціалізації, визначити напрямки інноваційних змін.

-   Активізувати роботу самоврядування, творчих груп педпрацівників.

-   Посилити роботу з обдарованими учнями школи

-   Активізувати роботу ради профілактики

 Методи дослідження 

-   теоретичні:  аналіз та узагальнення психолого-педагогічної, методичної літератури, моделювання, розробка змісту та форм методичних прийомів, спрямованих на активізацію процесу соціалізації підлітків;

-   емпіричні:   цілеспрямоване спостереження, аналіз, анкетування, педагогічний експеримент, статистичний аналіз експериментальних даних.

 Напрями дослідження

-   діяльність (навчальна, науково-дослідна, творча, технологічна)

-   спілкування (в колективі, на рівні референтної групи, культура спілкування)

-   самосвідомість (правова, вміння робити свідомий життєвий  вибір, громадська позиція, ціннісні ставлення)

 

 

Структура методичної роботи школи


 

Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz