Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Субота, 23.02.2019, 18:30 |
Степанівська ЗОШ № 17 Херсонської міської ради | |
Вітаю Вас Гість |
|
МЕТОДИЧНА РОБОТА
Науково-методична проблема, над якою будуть працювати у 2015 – 2017 н.р. (формувальний етап)
Мета школи: оновлення змісту освітньої діяльності школи, форм і методів взаємодії з іншими соціальними інститутами на основі розробленої моделі соціалізуючого освітнього простору. Пріоритетні завдання педагогічного колективу школи на 2015 – 2017 н.р. 1. Наукова та теоретична підготовка педагогів школи до роботи в оновлених умовах шляхом вивчення передового педагогічного досвіду та наукової літератури. 2. Забезпечення реалізації права кожного учня на отримання освіти відповідно до його потреб і можливостей. 3. Запровадження нових форм і методів роботи, використання новітніх технологій виходячи з реалізації науково – методичного проекту школи «Сучасний освітній простір, як засіб успішної соціалізації школяра». 4. Продовжувати роботу з обдарованими та талановитими учнями з залученням їх до роботи в МАН. 5. Посилити роботу з учнями які мають початковий рівень знань через використання диференційованих форм і методів навчання. 6. Підвищити роль батьківського комітету та ради профілактики у вирішенні питання покращення успішності учнів. 7. Виховання патріотичних якостей особистості учнів відповідно до розробленої моделі соціалізуючого освітнього простору навчального закладу "Громадянин - патріот України" 8. Спрямувати виховний процес на використання національних традицій та посилення впливу патріотичного виховання. 9. Підпорядкувати діяльність учнівського самоврядування завданням навчально – виховного процесу школи. 10. Збереження здоров’я учнів. Науково-методична проблема, над якою будуть працювати у 2014 – 2015 н.р.
Пріоритетні завдання педагогічного колективу школи на 2014 – 2015 н.р.
Методична проблема школи на 2013 – 2014 н.р.«Сутність соціально-педагогічних процесів у соціалізації особистості школяра»
Мета школи створення сучасного освітнього простору, спрямованого на успішну соціалізацію особистості. Завдання, які стоять перед закладом: - Здійснити аналіз наявних ресурсів щодо впливу на стан соціалізації, визначити напрямки інноваційних змін. - Активізувати роботу самоврядування, творчих груп педпрацівників. - Посилити роботу з обдарованими учнями школи - Активізувати роботу ради профілактики Методи дослідження - теоретичні: аналіз та узагальнення психолого-педагогічної, методичної літератури, моделювання, розробка змісту та форм методичних прийомів, спрямованих на активізацію процесу соціалізації підлітків; - емпіричні: цілеспрямоване спостереження, аналіз, анкетування, педагогічний експеримент, статистичний аналіз експериментальних даних. Напрями дослідження - діяльність (навчальна, науково-дослідна, творча, технологічна) - спілкування (в колективі, на рівні референтної групи, культура спілкування) - самосвідомість (правова, вміння робити свідомий життєвий вибір, громадська позиція, ціннісні ставлення)
|
|
Copyright MyCorp © 2019 |
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz |