Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Понеділок, 29.05.2023, 16:38 |
Степанівська ЗОШ № 17 Херсонської міської ради | |
Вітаю Вас Гість |
|
Пам`ятка для батьківПам`ятка для батьків: «Як уникнути суїциду»
Передумовами до самогубства підлітків виступають: • невміння підлітка розуміти та проявляти свої почуття, пояснювати свої переживання; • особливість відчуття свого місця у світі: з одного боку – вже не дитина (переживає дорослі бажання), а з іншого – індивід, який залежить від сім’ї (яка, в свою чергу, стає менш значимою, ніж однолітки); • нестійкість самооцінки, неадекватне уявлення про власну компетентність; • максималізм у оцінюванні себе та інших, нездатність прогнозувати наслідки своїх дій. Шляхи профілактики: • вживайте заходи, які могли б упорядкувати життя дитини, організуйте життя в сім’ї так, щоб воно стало більш передбаченим, менш напруженим; • любіть його зі всією доступною вам силою, підтвердіть свою любов, але уникайте істеричних форм її прояву; • поліпшення розуміння в сім’ях (з’ясування особливостей ставлення батьків до підлітка, виховних впливів, які застосовуються в родині, а також аналіз сімейної ситуації очима самого підлітка, ступінь комфорту в родині; • формування у дитини життєвих цінностей та цінності власного життя. Шляхи розв’язання: • не залишати дитину з вантажем недомовленого; • проявляйте до дитини любов та підтримку, виховуйте дитину в атмосфері любові, турботи та розуміння; • спрямовуйте думки дитини в конструктивне русло (потрібно допомогти дитині побачити яскравіші, позитивні моменти життя ,запропонувати дитині нове заняття, поїздку); • звільніть від депресії (можна запропонувати допомогти іншим); • зарядіть дитину почуттям внутрішньої гідності, відчуттям не самотності, захищеності взаєморозуміння); • учіть дитину релаксації (розслабленню); • не демонстративно, але з явними проявами задоволення для себе – зробіть дитині подарунок, влаштуйте свято; • перегляньте свої відносини з дитиною, більше їй довіряйте, сприймайте її як самостійну дорослу особу з її індивідуальним світоглядом; • не проявляйте байдужість до проблем дитини, намагайтесь її зрозуміти та допомогти у вирішенні проблеми; • розповідайте дитині, що безвихідних ситуацій не буває! Чому сучасні діти не вміють вчитися, не вміють чекати і насилу переносять нудьгу Дуже крута стаття про виховання дітей і подолання основних проблем у вихованні / навчанні. Прописані як основні проблеми, так і шляхи їх вирішення, що набагато важливіше. І я повністю згодна з автором. Я ерготерапевт з багаторічним досвідом роботи з дітьми, батьками та викладачами. Я вважаю, що наші діти стають все гірше в багатьох аспектах. Я чую одне й те саме від кожного вчителя, якого зустрічаю. Як професійний терапевт я бачу зниження соціальної, емоційної та академічної активності у сучасних дітей і в той же час – різке збільшення числа дітей з іншими порушеннями. “Я голодний!” – «Через секунду я куплю що-небудь перекусити». “Я хочу пити”. – «Ось автомат з напоями». “Мені нудно!” – «Візьми мій телефон». Наші діти поступово стають менш підготовленими до боротьби навіть з незначними стресовими ситуаціями, що в підсумку стає величезною перепоною для їхнього успіху в житті. Телефон, який «сидить» з дитиною замість нас, не навчить її спілкуватися. У більшості успішних людей розвинені соціальні навички. Це пріоритет! Мозок подібний м’язам, які навчаються і тренуються. Якщо ви хочете, щоб ваша дитина могла їздити на велосипеді, ви вчите її кататися. Якщо ви хочете, щоб дитина могла чекати, його треба навчити терпінню. Якщо ви хочете, щоб дитина могла спілкуватися, необхідно соціалізувати її. Те ж саме відноситься до всіх інших навичок. Нема ніякої різниці! 3. Нескінченні веселощі Ми створили для наших дітей штучний світ. У ньому немає нудьги. Як тільки дитина затихає, ми біжимо розважати її знову, тому що інакше нам здається, що ми не виконуємо свій батьківський обов’язок. Ми живемо в двох різних світах: вони в своєму «світі веселощів», а ми в іншому, «світі роботи». Чому діти не допомагають нам на кухні або в пральні? Чому вони не прибирають свої іграшки? Це проста монотонна робота, яка тренує мозок функціонувати під час виконання нудних обов’язків. Це той ж самий «м’яз», який потрібен для навчання в школі. Коли діти приходять у школу і настає час для письма, вони відповідають: «Я не можу, це занадто складно, занадто нудно». Чому? Тому що працездатний «м’яз» не тренується нескінченним веселощами. Він тренується тільки під час роботи. 4. Технології Гаджети стали безкоштовними няньками для наших дітей, але за цю допомогу потрібно платити. Ми розплачуємося нервовою системою наших дітей, їх увагою і здатністю відкласти задоволення своїх бажань. Повсякденне життя в порівнянні з віртуальною реальністю нудне. Коли діти приходять в клас, вони стикаються з голосами людей та адекватною візуальною стимуляцією на противагу графічним вибухам і спецефектам, які вони звикли бачити на екранах. Після годин віртуальної реальності дітям все складніше обробляти інформацію в класі, тому що вони звикли до високого рівня стимуляції, який надають відеоігри. Діти не здатні обробити інформацію з більш низьким рівнем стимуляції, і це негативно впливає на їх здатність вирішувати академічні завдання. Технології також емоційно віддаляють нас від наших дітей і наших сімей. Емоційна доступність батьків – це основна поживна речовина для дитячого мозку. На жаль, ми поступово позбавляємо наших дітей цього. 5. Діти правлять світом «Мій син не любить овочі». «Їй не подобається рано лягати спати». «Він не любить снідати». «Вона не любить іграшки, але добре розбирається в планшеті». «Він не хоче одягатися сам». «Вона лінується їсти сама». Це те, що я постійно чую від батьків. Відколи діти диктують нам, як їх виховувати? Якщо надати ці права їм, все, що вони будуть робити – їсти макарони з сиром і тістечка, дивитися телевізор, грати на планшеті і ніколи не будуть лягати спати. Як ми допомагаємо нашим дітям, якщо даємо їм те, що вони хочуть, а не те, що добре для них? Без правильного харчування і повноцінного нічного сну наші діти приходять в школу роздратованими, тривожними і неуважними. Крім того, ми відправляємо їм неправильне послання. Вони вчаться, що можуть робити все, що хочуть, і не робити того, що не хочуть. У них немає поняття – «треба робити». Якщо дитина хоче стати студентом, їй необхідно вчитися. Якщо вона хоче бути футболістом, необхідно тренуватися щодня. Наші діти знають, чого хочуть, але їм важко робити те, що необхідно для досягнення цієї мети. Це призводить до недосяжних цілей і залишає дітей розчарованими. Тренуйте їх мозок! Ви можете тренувати мозок дитини і змінити її життя так, щоб воно було успішним в соціальній, емоційної і академічній сфері. Ось як: Не бійтеся встановлювати рамки Діти потребують їх, щоб вирости щасливими і здоровими. – Складіть розклад прийому їжі, часу сну і часу для гаджетів. – Думайте про те, що добре для дітей, а не про те, чого вони хочуть або не хочуть. Пізніше вони скажуть вам спасибі за це. – Виховання – важка робота. Ви повинні бути креативним, щоб змусити їх робити те, що добре для них, хоча більшу частину часу це буде повна протилежність тому, чого їм хочеться. – Дітям потрібні сніданок і поживна їжа. Їм необхідно гуляти на вулиці і лягати спати вчасно, щоб на наступний день прийти в школу готовими вчитися. – Перетворіть те, що їм не подобається робити, в веселощі, в емоційно-стимулюючу гру. Обмежте доступ до гаджетів і відновіть емоційну близькість з дітьми – Подаруйте їм квіти, посміхніться, залоскочіть їх, покладіть записку в рюкзак або під подушку, здивуєте, танцюйте разом, плазуйте разом, бийтеся подушками. – Влаштовуйте сімейні вечері, грайте в настільні ігри, вирушайте на прогулянку разом на велосипедах і гуляйте з ліхтариком ввечері. Навчіть їх чекати! – Нудьгувати – нормально, це перший крок до творчості. – Поступово збільшуйте час очікування між «я хочу» і «я отримую». – Намагайтеся не використовувати гаджети в машині і ресторанах і навчіть дітей чекати, розмовляючи або граючи. – Обмежте постійні перекуси. Навчіть свою дитину виконувати монотонну роботу з раннього віку, оскільки це основа для майбутньої працездатності – Складати одяг, прибирати іграшки, вішати одяг, розпаковувати продукти, заправляти ліжко. – Будьте креативними. Зробіть ці обов’язки веселими, щоб мозок асоціював їх з чимось позитивним. Навчіть їх соціальним навичкам Навчіть ділитися, вміти програвати і вигравати, хвалити інших, говорити «спасибі» і «будь ласка». Джерело: Intermarium |
|
Copyright MyCorp © 2023 |
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz |