Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Вівторок, 31.01.2023, 00:31 |
Степанівська ЗОШ № 17 Херсонської міської ради | |
Вітаю Вас Гість |
|
Пришкільний табір відпочинку "Вогник"Опис проведеної виховної роботи в пришкільному таборі відпочинку «Вогник» влітку 2014 р. на базі Степанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 17 Херсонської міської ради Канікули, канікули – радіє дітвора. До нас прийшли канікули! Канікули, ура! Непомітно пролетів ще один навчальний рік. Але в Степанівській загальноосвітній школі №17 тиша не запанувала. Господарями школи стали 48 хлопчиків та дівчаток, які виявили бажання відпочити в денному пришкільному таборі «Вогник» з 02.06. по 17.06.2014року. З них отримали пільгові путівки 17. 15 учнів придбали за батьківську плату путівки з 8-ми годинним перебуванням та 16 – з 6-ти годинним. Як не намагалася погода ставати на перешкоді відпочинку, веселощам, сміху, конкурсам, змаганням не було меж. Організація дитячого пришкільного табору із денним перебуванням – це педагогічна діяльність із повною відповідальністю за життя, фізичне, психологічне та моральне здоров’я дітей, їх повноцінний відпочинок і розвиток. В роботі табору відпочинку «Вогник» розумно поєднується відпочинок, праця і спорт з пізнавальною, естетичною, технічною творчістю дитини, педагогічно продумана організація тимчасового дитячого колективу з індивідуальним охопленням кожної дитини різними видами діяльності. Літній табір здійснює принцип наступності і безперервності виховання, виконує по відношенню до школи компенсуючу функцію, дає можливість дітям не лише відпочити, зняти фізичне і психічне навантаження навчального року, але й створює нові умови для збагачення їх соціального досвіду, отримання перевірки і застосування нових знань і вмінь в різноманітній практичній діяльності, яка наповнена грою, романтикою і базується на розвитку дитячої самодіяльності. До особливості дитячого літнього табору відноситься широкий вибір різних видів діяльності, багатство колективних творчих справ, до яких залучаються діти, їх змінність та яскраву емоційну забарвленість, гру, інтерес. Наш табір називається «Вогник». Він був створений на базі Степанівської загальноосвітньої школи № 17 у 2006 році як дитячий майданчик, націлений на відпочинок школярів і підготовку їх до активної участі в суспільно - громадському житті. Аналіз становлення та розвитку системи виховної діяльності табору з дня його заснування визначив підходи до організації виховного процесу в таборі, що стали традиційними. Назва нашого табору - «Вогник» - є невипадковою. Бо саме вогник випромінює тепло і затишок. А хто з дітей не мріяв відчувати себе комфортно серед тепла і затишку? Так, саме цього прагнуть наші діти. Кожна дитина неповторна, не схожа на інших. В таборі «Вогник» кожен має в душі свій Вогник. На традиційних загальношкільних батьківських зборах ми пояснюємо батькам про необхідність перебування дітей у шкільному таборі, метою якого є реалізація прав кожної дитини на повноцінний відпочинок, зміцнення здоров’я, задоволення інтересів і духовних запитів відповідно до індивідуальних потреб молодшого шкільного віку. Виховна робота у пришкільному таборі відпочинку «Вогник» базується на розвитку дитячої ініціативи, самодіяльності, колективної творчої справи й полягає у проведенні кожного дня змістовної, цікавої, активної справи. Звичайно, що реалізація завдань змісту роботи залежить від педагогічного колективу, його виховного потенціалу та майстерності. На чолі кожного загону у нашому таборі стоїть досвідчений педагог - вихователь, який забезпечує виконання дітьми розпорядку дня, організовує їх побут і спільно з педагогом – організатором проводить спортивні та виховні заходи згідно з режимом дня та планом виховної роботи табору. Діти з великим бажанням працюють на загоновому місці. Ця робота сприяє мобілізації та згуртуванню, усвідомленню, що вони члени однієї команди. План виховної роботи насичений різноманітними заходами та складається з урахуванням побажань дітей. Досвід показав, що пришкільний табір відпочинку діти хочуть бачити схожим на заміські табори. Перш за все дітей привертають змістовні культурно-масові заходи, яскраві дійства та особиста участь у всіх справах. Ураховуючи всі об'єктивні та суб'єктивні можливості, рівень розвитку й вихованості та реальні запити учнів, виховна робота у «Вогнику» має на меті комплексну реалізацію пріоритетних напрямів виховання, зокрема патріотичного, морального, естетичного, фізичного, екологічного, які тісно взаємопов'язані, доповнюють одне одного. Виховна робота у нашому пришкільному таборі відпочинку формується в напрямках: спортивного та туристсько–краєзнавчого; Цей напрям роботи включає в себе різноманітні спортивні змагання, веселі старти, вікторини, спортивні естафети, футбол, подорож до Країни Здоров’я. За проведення цих заходів на належному рівні відповідає учитель фізичного виховання. Кожний ранок у таборі починається з ранкової гімнастики, яка проводиться на свіжому повітрі в затишному куточку шкільного подвір’я. Краєзнавчий напрям виховної роботи – це різноманітні екскурсії та подорожі стежинами рідного села. Найбільш захоплюючою подорожжю для вихованців став день, коли відвідали фермерське господарство «Курінь». Мета еколого–народознавчого та патріотичного виховання: виховувати любов до навколишнього світу, спостережливість, бережливе ставлення до природи; розвивати уяву, фантазію, розширювати кругозір; вчити бути природі другом; формувати громадсько – патріотичні почуття, гордість за свою Вітчизну, вміння осмислювати моральні та культурні цінності, історію, звичаї, обряди, національну символіку, систему вчинків . Заохочуючи, зацікавлюючи та створюючи хороший настрій дітей провели такі заходи по цьому напрямку:
Щоб у дітей не залишалося жодної хвилинки для нудьги, на період роботи «Вогника» у школі розпочинають працювати «літні» гуртки. До повноцінної гурткової роботи залучаються вчителі образотворчого мистецтва, трудового навчання, інформатики. На базі гуртків успішно пройшли майстер-класи пластики із солоного тіста та ліплення з паперової маси. Заняття гуртків проводяться в ігрових кімнатах. Протягом дня вихованці кожного загону мають можливість відвідати три різні гуртки. Графік роботи гуртків складається так, щоб чергувались різні види діяльності (спорт, художня праця, образотворче мистецтво). Життя у таборі було насичене різноманітними подіями. Розпочалася робота табору відкриттям і святкуванням Дня піратів, на якому вихованці знайшли захований «скарб». Вихованці табору з задоволенням взяли участь у змаганнях зі спортивного орієнтування. Заходи кожного окремо взятого дня проводилися відповідно до визначеного плану роботи. Так було проведено дні: День піратів, День безпеки, День рукопашного бою, День туризму, День пригод, День розваг, 3D-день, День відпочинку. Перебування дітей у таборі проходило цікаво і змістовно. Було організовано змагання та конкурси, поїздки на пляж, екскурсійні поїздки. Значна увага приділялася охороні праці та безпеці життєдіяльності в період функціонування табору. Розроблено та затверджено Правила внутрішньо табірного розпорядку, посадові інструкції працівників табору. З працівниками проведено інструктажі з охорони праці з записом їх до відповідного журналу. Щодня проводились інструктажі по правилах техніки безпеки, дорожнього руху. Медичне обслуговування вихованців та працівників табору здійснювалось медичною сестрою Козловою В.П. Щоденно проводився огляд вихованців, спостереження за станом їх здоров’я, контроль за дотриманням режиму дня. Медичний працівник брав участь у проведенні екскурсій, занять з першої медичної допомоги,організації харчування дітей. Відпочинок у таборі був цікавим і захоплюючим і надовго запам’ятається дітворі
|
|
Copyright MyCorp © 2023 |
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz |