Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 11.12.2017, 14:31

Степанівська ЗОШ № 17 Херсонської міської ради

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

ШКІЛЬНА БІБЛІОТЕКА

    Бібліотекар Радуль Надія Миколаївна

          

   Шановні користувачі! 

       Щиро вітаємо Вас на сайті шкільної бібліотеки Степанівської загальноосвітньої  школи І-ІІІ ступенів № 17.
       Сподіваємося, що ви станете постійними відвідувачами нашого сайту, а ваш пошук необхідної інформації завжди буде успішним.

 В нашій бібліотеці можна:
 - взяти цікаву книгу;
 - розповісти про книгу, яка сподобалась;
 - підготувати доповідь, повідомлення або презентацію;
 - знайти в мережі Інтернет потрібну для навчання інформацію;
 - почитати журнали та енциклопедії;
 - виконати домашнє завдання.

17 аргументів на користь дитячих книжок

1. Книги розважають і захоплюють. Вони можуть спонукати нас сміятися і плакати. Вони втішають і відкривають нові можливості.

2. Книги розвивають і збагачують нашу мову.

3. Книги живлять уяву і вчать мислити образами.

4. Книги ставлять нові й цікаві питання, які спонукають нас міркувати.

5. Книги розвивають мислення. Вони є джерелом понять і нових ідей. Вони розширюють наш світогляд і наш світ.

6. Книги дають знання про інші країни, те, як у них живуть інші люди, про природу, технології, історію і все під сонцем, що тільки може нас зацікавити.

7. Книги розвивають здатність співпереживати. Вони дають можливість поставити себе на місце когось іншого і зрозуміти його відчуття.

8. Книги дають нагоду замислитися, що таке «правильно» і «не правильно», «добре» і «погано».

9. Книги можуть пояснити реальність і допомогти нам зрозуміти, як усе у світі пов’язане одне з одним.

10. Книги доводять, що не завжди існує лиш одна відповідь на питання, і що на більшість речей можна поглянути з різних точок зору.

11. Книги допомагають зрозуміти себе. Вони зміцнюють впевненість у собі тим, що до­водять: інші думають і відчувають так само, як і ми.

Свен Нордквіст, дитячі книги, дитяче читання, Sven Nordqvist

12. Водночас книги допомагають усвідомити, що ми всі різні. Читання творів, написаних у різні епохи, у різних культурах виховують терпимість і допомагають здолати уперед­ження.

13. Книги складають компанію, коли ми почуваємося самотніми. Їх легко носити з со­бою і можна читати будь-де. Їх також можна безплатно взяти у бібліотеці.

14. Книги є частиною культурного надбання. Вони дають нам спільний читацький досвід і систему координат.

15. Хорошу дитячу книгу можна читати вголос так, що нею насолоджуватимуться і малі, і дорослі. Тоді вона слугуватиме ланкою між поколіннями.

Свен Нордквіст, дитячі книги, дитяче читання, Sven Nordqvist

16. Дитячі книги дають роботу багатьом людям: письменникам, ілюстраторам, редакто­рам, друкарям, графічним дизайнерам, коректорам, фотографам, бібліотекарям, видав­цям, книгорозповсюджувачам… Дитячі книги збагачують культурне життя. Вони є важ­ливим предметом культурного експорту, який робить нашу країну відомою іншим.

17. Дитяча книга – це наше перше знайомство з нескінченним світом літератури, яке триватиме все життя.

Як спонукати дитину почати       чи­тати

#1

Читайте дитині вголос, навіть після того, як вона навчиться читати самостійно – якнайдовше, доки вам обом це до вподоби.

#2

Обговорюйте прочитане: що сподобалося? що було нудним? чому?

#3

Читайте самі – діти наслідують дорослих, а не роблять, що ті їм кажуть. Обгово­рюйте також і ті книжки, що ви читаєте для себе та як вони на вас впливають.

#4

На перших батьківських зборах поруште питання щодо читання на всіх уроках. Дітям необхідно читати з усіх предметів, а не лише на заняттях із рідної мови.

#5

Навідайтеся до бібліотеки: там є не тільки чимало різних книжок (не бійтеся спро­бувати щонайрізноманітніші!), а й найкращі у світі порадники – бібліотекарі.

#6

Читайте не лише художню літературу: спробуйте інші жанри, серії книжок, енциклопедії, будь-що, аби воно тільки було текстом. Бодай візьміть кулінарну книгу й приготуйте щось разом із дитиною.

#7

Скористайтеся методом підкупу: нехай обсяг кишенькових грошей, які дитина отримує щотижня, залежатиме від обсягу прочитаного чи півгодини читання «коштуватимуть» півгодини ігор.

#8

Ретельно вибирайте книжки для дитини: не тільки з того, що ви читали у дитинстві, а шукайте з-поміж свіжовиданих книжок, які є ближчими сьогоднішнім дітям. Зверніться по пораду до бібліотекаря, продавця у книгарні, стежте за рецензіями, відгуками і теле- чи радіопрограмами.

#9

Варто, щоб обидвоє батьків (часто) говорили про читання, лише тата чи мами не досить.

#10

Спробуйте книжки у різних формах – паперові, електронні книжки на мобільному телефоні або планшеті, аудіо книжки, слухайте читання книжок «з продовженням» по радіо. А також не пропускайте екранізації книжок, наприклад, «Голодні ігри».

Як обирати дитячі книжки:

по­ради для дорослих

Як, купуючи дитині книжку, не помилитись і не придбати кота у мішку? Букмоль уклала невеликий список того, що варто брати до уваги, коли ви обираєте книжки своїм дітям, племінницям, онукам або дітям ваших друзів.

Книжки — це їжа для розуму, тому купуючи їх необхідно НЕОДМІННО зважати на якість:

Поліграфія

Перш за все, книжка має бути якісно надрукована — розмитим текстам, піксельованим малюнкам і недоклеєним сторінкам у дитячій книжкці не місце.

Папір

Цупкий і матовий, бажано — не глянцевий. Не занадто білий, але і не газетяно-тонень­кий чи сіруватий.

Шрифт

Менш важливий для підлітків, але що молодша дитина, то важливішим є цей аспект — замалі та занадто щільно надруковані літери можуть зіпсувати зір.

Кольори

Ми не пропонуємо вибирати лише книжки з монохромними чи пастельними ілюстраціями, проте занадто яскраві, кислотні кольори — це досить вагома причина не купувати книжку дитині. Якщо кольори видаються вам бодай трохи заяскравими, уявіть, як воно вдивлятися у них протягом навіть 10 хвилин і, ймовірно, відкладіть таке видання.

Якщо книжку призначено для читання вголос або ж ви плануєте читати її своїй дитині, не соромтеся про­читати сторінку чи пів уголос просто у крамниці — іншого способу відчути, чи придатний текст для чи­тання вголос, чи він плине і звучить просто не існує.

Помилки у тексті

Неодмінно прочитайте бодай уривок із книжки, яку плануєте купити перш ніж, власне, її придбати. Картонку чи книжку-картинку з малою кількістю тексту не полінуйтеся про­читати повністю, а якщо це збірка оповідань, повість чи роман для старших читачів — продивіться зміст, розгорніть її навмання і прочитайте кілька різних уривків. Граматичні, стилістичні чи пунктуаційні помилки — неприйнятна річ у книзі загалом, особливо у дитячій, і що їх більше, то більше замисліться, чи решта ха­рактеристик цієї книжки переважають цю ваду.
Якщо книжку призначено для читання вголос або ж ви плануєте читати її своїй дитині, не соромтеся прочитати сторінку чи пів уголос просто у крамниці — іншого способу відчути, чи придатний текст для читання вголос, чи він плине і звучить просто не існує.

Вік

Рекомендації щодо читацького віку — це всього лише поради. Ані видавці, ні редак­тори чи автори не знають вашої дитини, її читацького і життєвого досвіду та роз­витку, і часто, даючи такі поради, ще й намагаються убезпечити себе від претензій не­вдоволених покупців. Тож не вагайтеся і зазирніть до секцій із книжками для старших або молодших дітей, ніж ваш читач або читачка.

Формат

Їжа має бути різноманітною — книжки також: звертайте увагу на різні формати. Якщо дитина ще маленька, не забувайте про книжки-картонки й книжки-іграшки, не оминайте й книжки-картинки, книжки без слів, комікси тощо.

Естетика й тематика

Зрозуміло, що уявлення про прекрасне у всіх людей різні. Проте, обираючи дитині книжку, ніколи не забувайте про естетичну складову — як на візуальному рівні, так і на вербальному. Продуманий та цікавий сюжет, добре прописані персонажі, хороша мова, відсутність дидактизму, стереотипів та упереджень — це ті речі, завдяки яким вартісні книжки відрізняються від поганих.
Спробуйте керуватися не лише своїми дорослими чи дитячими вподобаннями. Крім любої вам з дитинства класики, купуйте сучасні книжки, які тематично близькі вашій дитині, є актуальними для неї.
Не нехтуйте можливостями бібліотерапії: якщо дитині надокучають страхи чи помер хтось із близьких, спробуйте знайти книжку, де йдеться про ці теми, прочитати та обго­ворити її разом із дитиною.

Продуманий та цікавий сюжет, добре прописані персонажі, хороша мова, відсутність дидак­тизму, стереотипів та упереджень — це ті речі, зав­дяки яким вартісні книжки відрізняються від поганих.

Ходите з дитиною до кав’ярень та магазинів іграшок? Не забувайте про книгарні та бібліотеки. Дозвольте дитині самостійно обирати книжки.

 

 

Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz