Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 08.08.2022, 15:12

Степанівська ЗОШ № 17 Херсонської міської ради

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Структура та органи управління закладу освіти

СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ШКОЛОЮ

  1. I. Управління школою

1.1. Управління школою здійснюється управлінням освіти Херсонської міської ради.

Безпосереднє керівництво школою здійснює його директор.

Директором може бути тільки громадянин України, який має вищу педагогічну освіту на рівні спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи не менш як 3 роки, вільно володіє державною мовою, стан здоров’я якого не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, успішно пройшов атестацію керівних кадрів навчальних закладів у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.

Директор школи та його заступники призначаються і звільняються з посади управлінням освіти Херсонської міської ради.

Призначення та звільнення заступників директора, інших педагогічних працівників здійснюється за поданням директора з дотриманням чинного законодавства.

Трудові відносини між адміністрацією та педагогічними працівниками можуть бути виражені у формі безстрокового та строкового трудових договорів та на умовах контракту.

1.2. Вищим органом громадського самоврядування школи є конференція колективу, що скликається не менше одного разу на рік. Делегати конференції з правом вирішального голосу обираються від таких трьох категорій:

— працівників школи  — зборами трудового колективу;

— учнів школи другого-третього ступеня – класними зборами;

— батьків, представників громадськості — класними батьківськими зборами

 

1.3.1. Метою діяльності Ради є:

— сприяння демократизації і гуманізації освітнього процесу;

— об’єднання зусиль педагогічного й учнівського колективів, батьків, громадськості щодо розвитку школи та удосконалення освітнього процесу;

— формування позитивного іміджу та демократичного стилю управління школою;

— розширення колегіальних форм управління школою;

— підвищення ролі громадськості у вирішенні питань, пов’язаних з організацією освітнього процесу.

1.3.2. Основними завданнями Ради школи є:

— підвищення ефективності освітнього процесу у взаємодії з сім’єю, громадськістю, державними та приватними інститутами;

— визначення стратегічних завдань, пріоритетних напрямів розвитку школи та сприяння організаційно-педагогічному забезпеченню освітнього процесу;

— формування навичок здорового способу життя;

— створення належного педагогічного клімату;

— сприяння духовному, фізичному розвитку учнів та набуття ними соціального досвіду;

— підтримка громадських ініціатив щодо вдосконалення навчання та виховання учнів, творчих пошуків і дослідно-експериментальної роботи педагогів;

— сприяння організації дозвілля та оздоровлення учнів;

— підтримка громадських ініціатив щодо створення належних умов у вдосконалення процесу навчання та виховання учнів;

— ініціювання дій, що сприяли б неухильному виконанню положень чинного законодавства щодо обов’язковості загальної середньої освіти;

— стимулювання морального та матеріального заохочення учнів, сприяння пошуку, підтримки обдарованих дітей;

— зміцнення партнерських зв’язків між родинами учнів та школою з метою забезпечення єдності навчально-виховного процесу.

1.3.4. Рада школи діє на засадах:

— пріоритету прав людини, гармонійного поєднання інтересів особи, суспільства, держави;

— дотримання вимог законодавства України;

— колегіальності ухвалення рішень;

— добровільності й рівноправності членства;

— гласності.

Рада працює за планом, що затверджується конференцією. Кількість засідань визначається їх доцільністю, але має бути не меншою чотирьох разів на навчальний рік.

Засідання Ради може скликатися її головою або з ініціативи директора школи, управління освіти Херсонської міської ради, а також членами ради. Рішення ради приймається простою більшістю голосів за наявності на засіданні не менше двох третин її членів. У разі рівної кількості голосів вирішальним є голос голови Ради. Рішення ради, що не суперечать чинному законодавству та Статуту школи, доводяться в 7-й денний термін до відома педагогічного колективу, учнів, батьків, або осіб, які їх замінюють, та громадськості.

У разі незгоди адміністрації школи з рішенням ради створюється узгоджувальна комісія, яка розглядає спірне питання.

До складу комісії входять представники органів громадського самоврядування, адміністрації, профспілкового комітету школи.

1.3.5. Очолює Раду школи голова, який обирається із складу Ради. Голова Ради може бути членом педагогічної ради. Головою Ради не можуть бути директор та його заступники. Для вирішення поточних питань Рада може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямів роботи. Склад комісій і зміст їх роботи визначаються Радою. Члени ради мають право виносити на розгляд усі питання, що стосуються діяльності школи, пов’язаної з організацією освітнього процесу, проведенням оздоровчих та культурно-масових заходів.

Обсяг педагогічного навантаження вчителів визначається на підставі законодавства директором школи й затверджується управлінням освіти Херсонської міської ради.

Обсяг педагогічного навантаження може бути менше тарифної ставки (посадового окладу) лише за письмовою згодою педагогічного працівника. Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року допускається лише у разі зміни кількості годин з окремих предметів, що передбачається робочим навчальним планом, або за письмовою згодою педагогічного працівника з дотриманням законодавства про працю.

1.7. У школі створюється постійно діючий дорадчий колегіальний орган — педагогічна рада.

Головою педагогічної ради є директор школи.

1.8. Педагогічна рада розглядає питання:

— удосконалення і методичного забезпечення освітньо гопроцесу, планування та режиму роботи школи;

— переведення учнів до наступних класів і їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за успіхи у навчанні;

— підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, впровадження у навчально-виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;

— участь в інноваційній та експериментальній діяльності школи, співпраці з вищими навчальними закладами та науковими установами;

— морального та матеріального заохочення учнів та працівників школи.

1.9. Робота педагогічної ради планується в довільній формі відповідно до потреб школи. Кількість засідань педагогічної ради визначається їх доцільністю, але не може бути менше чотирьох разів на рік. Члени педагогічної ради мають право виносити на її розгляд актуальні питання освітнього процесу.

1.10. У школі можуть створюватись учнівські та вчительські громадські організації, що діють відповідно до чинного законод авства України.

Пошук
Календар
«  Серпень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2022
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz