Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Понеділок, 29.05.2023, 16:55 |
Степанівська ЗОШ № 17 Херсонської міської ради | |
Вітаю Вас Гість |
|
Виховна роботаМодель соціалізуючого освітнього простору Степанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 17 "Громадянин - патріот України" Одним із завдань сучасної освіти в Україні є формування освіченої, творчої особистості, становлення її фізичного, психічного, морального здоров’я. Розв’язання цього завдання передбачає психолого-педагогічне обґрунтування змісту й методів навчально-виховного процесу, спрямованого на розвиток особистості учня. У центрі шкільної освіти повинна стояти особистість дитини, забезпечення комфортних, безконфліктних і безпечних умов її розвитку, реалізації її природного потенціалу. Виховний процес сьогодні - це природна, ініціативна, самобутня, непередбачено змінювана життєдіяльність дитини і колективу, в якому вона існує. Школа має допомогти дитині, підлітку визначитись не лише ким бути, але і яким бути, допомогти знайти відповіді на головні запитання – як жити і як улаштувати свій індивідуальний спосіб життя, обрати режим інтелектуального, емоційного навантаження, спосіб реакції на невдачі і успіхи. Виховання в школі має ґрунтуватися на відкритому діалозі педагога і дитини, що створить оптимальні умови для розвитку позитивної мотивації до навчання, формуватиме якості особистісної самостійності і відповідальності, спрямовуватиме до розкриття творчого потенціалу. Школа покликана стати місцем, де буде збагачуватись кожен учасник навчально-виховного процесу, де буде формуватись громадянська зрілість і особиста відповідальність за свій вклад у національно-культурне відродження України, розбудову держави. Виховна система в школі – спосіб життя шкільного колективу, який використовує різноманітні за змістом форми і методи організації роботи, розвиває індивідуальні особливості учнів, вміння приймати індивідуальні рішення, розвиває ініціативу, соціальну активність. Головна мета сучасного виховання: формування конкурентної творчої особистості з гуманістичним світосприйняттям, спроможної до самовизначення, самореалізації, самовдосконалення з урахуванням індивідуальних особливостей кожного за принципом диференційованого підходу у вихованні, навчанні та розвитку, формування в учнів національної самосвідомості, кращих рис української психології – волелюбності, господарності, милосердя, духовності, інтелектуальності, добротворення. Мета реалізується через систему виховних завдань:
Пріоритетними у виховній роботі є:
|
|
Copyright MyCorp © 2023 |
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz |