Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 29.05.2023, 16:55

Степанівська ЗОШ № 17 Херсонської міської ради

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Виховна робота

Модель соціалізуючого освітнього простору

Степанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 17

"Громадянин - патріот України"

Одним із завдань сучасної освіти в Україні є формування освіченої, творчої особистості, становлення її фізичного, психічного, морального здоров’я. Розв’язання цього завдання передбачає психолого-педагогічне обґрунтування змісту й методів навчально-виховного процесу, спрямованого на розвиток особистості учня. У центрі шкільної освіти повинна стояти особистість дитини, забезпечення комфортних, безконфліктних і безпечних умов її розвитку, реалізації її природного потенціалу. Виховний процес сьогодні - це природна, ініціативна, самобутня, непередбачено змінювана життєдіяльність дитини і колективу, в якому вона існує. Школа має допомогти дитині, підлітку визначитись не лише ким бути, але і яким бути, допомогти знайти відповіді на головні запитання – як жити і як улаштувати свій індивідуальний спосіб життя, обрати режим інтелектуального, емоційного навантаження, спосіб реакції на невдачі і успіхи. Виховання в школі має ґрунтуватися на відкритому діалозі педагога і дитини, що створить оптимальні умови для розвитку позитивної мотивації до навчання, формуватиме якості особистісної самостійності і відповідальності, спрямовуватиме до розкриття творчого потенціалу. Школа покликана стати місцем, де буде збагачуватись кожен учасник навчально-виховного процесу, де буде формуватись громадянська зрілість і особиста відповідальність за свій вклад у національно-культурне відродження України, розбудову держави.

Виховна система в школі – спосіб життя шкільного колективу, який використовує різноманітні за змістом форми і методи організації роботи, розвиває індивідуальні особливості учнів, вміння приймати індивідуальні рішення, розвиває ініціативу, соціальну активність.

Головна мета сучасного виховання: формування конкурентної творчої особистості з гуманістичним світосприйняттям, спроможної до самовизначення, самореалізації, самовдосконалення з урахуванням індивідуальних особливостей кожного за принципом диференційованого підходу у вихованні, навчанні та розвитку, формування в учнів національної самосвідомості, кращих рис української психології – волелюбності, господарності, милосердя, духовності, інтелектуальності, добротворення.

Мета реалізується через систему виховних завдань:

  • забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів;
  • реалізація індивідуального підходу до особистості;
  • охорона й зміцнення фізичного, психічного й духовного здоров’я;
  • забезпечення культурного росту, розвиток естетичних потреб і почуттів;
  • формування екологічної культури, гармонізація відносин особистості з природою;
  • спонукання зростаючої особистості до протидії проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадської діяльності;
  • розвиток творчих здібностей, підтримка обдарованих учнів;
  • створення та розвиток цінностей громадянського суспільства.

Пріоритетними у виховній роботі є:

  • реалізація особистісно-зорієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
  • виявлення обдарованих дітей та створення умов для реалізації творчого потенціалу особистості;
  • прилучення молоді до національної та світової культури;
  • збереження морального, фізичного та психічного здоров’я підростаючого покоління;
  • виховання патріотизму, громадянських якостей особистості;
  • забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності;
  • організація виховного простору через діяльність шкільних органів учнівського самоврядування.

 

Пошук
Календар
«  Травень 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2023
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz