Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 11.12.2017, 14:31

Степанівська ЗОШ № 17 Херсонської міської ради

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2016 » Грудень » 25 » Звіт про проведення тижня історії та правознавства у Степанівській ЗОШ № 17 Херсонської міської ради
21:39
Звіт про проведення тижня історії та правознавства у Степанівській ЗОШ № 17 Херсонської міської ради

З метою підвищення пізнавального інтересу до вивчення історії,правознавства,  стимулювання творчої активності учнів та згідно з навчальним планом роботи школи з 05.12 по 09.12 пройшов  предметний тиждень.

Тиждень історії та правознавства має стати дієвою формою організації навчання, виховання, поглиблення рівня знань учнів, сприяти їх розвитку та поширенню світогляду. Водночас зміст заходів, що проводяться, має бути тісно пов'язаний за змістом з основним програмним курсом. Проведення Тижня історії та правознавства – це не тільки розваги для учнів, скільки одна з форм організації навчання, засіб виховання, шлях до порозуміння з учнями. У цей час між вчителем і учнем виникає тісне спілкування, що дозволяє їм краще пізнати один одного.

Від того, наскільки цікавими, різноманітними змістовними будуть заходи, наскільки активно братимуть участь у їх підготовці і проведенні учні та вчителі, залежить успіх цього важливого заходу. Заохочення школярів до участі в підготовці та проведенні предметного тижня спонукає їх, з одного боку, до творчої дослідницької праці, з іншого – сприяє тому, що епізодичний інтерес формує сталий пізнавальний інтерес школярів та як наслідок творчу активність.

Успіх предметного тижня багато в чому залежить від рівня його підготовки. Тому підготовка до нього  розпочалася не менше ніж за місяць. Важливим моментом є вчасне інформування учнів і вчителів про тему, форму, час, місце та відповідальних за його підготовку.

Одним із завдань сучасної шкільної історичної освіти є вміння учня орієнтуватись у величезному потоці інформації. Навчити цього лише на уроці історії чи права просто неможливо, тому доречно проводити в школі тижні історії(правознавства), які являють собою комплекс різноманітних форм позакласної роботи.

Плануючи заходи тижня історії та правознавства ,було чітко сформулювано основні завдання тижня:

- активізація пізнавального інтересу учнів до історії та правознавства;

- розширення й поглиблення знань та умінь учнів з предмета;

- реалізація на практиці основних принципів особистісно - орієнтованого підходу до навчання;

- створення сприятливих умов для виявлення знань та вмінь учнів у нестандартних ігрових ситуаціях.

Досягти цього неможливо без відповідного організаційно-методичного забезпечення всього комплексу заходів предметного тижня, розроблення чітких стратегічних планів, прогнозування результатів роботи, неформального підбиття підсумків.

Тиждень історії та правознавства в ЗОШ № 17 проводився з 05.12.16 р. по 09.12.16р.відповідно до плану розробленого вчителями історії та правознавства Волосевич І.І., Тютюном М.В.

План

проведення тижня історії та правознавства

Дата проведення

Подія

Місце проведення

Відповідальний

Понеділок

05.12

Лінійка-відкриття тижня

історії

Перший поверх , після третього уроку

Волосевич І.І.

Вівторок

06.12

Змагання «Готуюсь стати призовником» , бойові листки

Спортивна зала 14:30

Цесько М. В.

Тютюн М.В.

Класні керівники

Середа

07.12

Класна година на тему: «Збройним силам України-присвячується», зустріч з волонтерами, перегляд відеоролику

Класні кімнати

Волосевич І.І. , класні керівники

 

Показ робіт учнів,які зайняли призові місця на конкурсі «Юні Екскурсоводи» , «Літопис Таврійського краю»

 

Симинченко О.Ю.

 

Виставка плакатів «Цікаві музеї світу»

Перший поверх

Волосевич І.І.

 

Четвер

08.12

Музейні уроки

Шкільний музей

Тютюн М.В.

П’ятниця

09.12

Відвідування виставки присвяченим героям АТО

Краєзнавчий музей

Класні керівники

 

Лінійка закриття.

Показ історичних костюмів

Перший поверх , після третього уроку

Волосевич І.І.

 

Тиждень було розпочато театралізованою лінійкою у понеділок 05.12.2016 року. Підготовка розпочалась заздалегідь. Учні та вчителі-предметними , батьки вчасно були проінформовані про тему, форму, час, місце та відповідальних за підготовку. Щоб відтворити образи історичних персонажів учні, батьки, колеги цікавилися тим періодом, в якому жили історичні постаті, самим героєм, складали характеристику образу,періоду, намагалися відповідати історичним фактам. За допомогою отриманих знань учасники театралізованого дійства змогли реконструювати костюми, оздобити аксесуарами обраний образ (княгиня, королівни, імператриця, гетьман ,жінки-воїни, первісні люди), дати собі невелику характеристику під час дійства. Щоб учні , вчителі , батьки та гості змогли ідентифікувати історичного героя з  живою копією була представлена презентація ,яка транслювалася паралельно дійству. Музичний супровід, презентація, апаратура – це  учні 10 класу Чмихун Дмитро, Щербина Михайло, які відповідально поставилися до завдання вчителя .

         Дійство проходило у холлі 1 поверху, імпровізовану сцену оздобили декорацією природи: річка, гай, поселення. По річці пливуть човники - це план-анонс (афіша) тижня ( який знаходився у холлі весь час заходу, а згодом і тижня), кресло-трон для імператриці, машина часу, екран ,проектор та відповідна апаратура.

Мандрівку  у минуле запропонували  школі учасники театралізованого дійства як початок  предметного тижня . Акцент впродовж декількох днів буде на предметі  історія  (правознавство у звичайному режимі). Активну участь у підготовці та проведенні лінійки брали учні, батьки, адміністрація , вчителі та працівники школи. Вчителі історії  проводили репетицію лінійки.  Допомогу надав робітник по господарській частині Свириденко  Руслан Анатолійович,  він закріпив імпровізовану декорацію,зробив скіпетр для імператриці, допоміг прикріпити плакати «Цікаві музеї» у холлі першого поверху.

 Хочеться відмітити батьків таких учнів

  1. 5 кл.Германюк  Данило ( Анастасія Анатоліївна)- образ первісної людини
  2. 6кл.Дворецький Олег (Світлана Сергіївна) – образ первісної людини
  3. 9кл.Дубина Едуард (Алла Вікторівна)- гетьман Богдан Хмельницький
  4. 11кл.Гасаненко Ганна (Наталя Василівна)- княгиня Ольга
  5. 11кл.Божонок Вікторія (Оксана Іванівна) - Марія Стюард
  6. 11клГасаненко Катерина(Наталя Василівна)-Анна Ярославна
  7. 11кл.Богуславець Олександра(  ) – образ амазонки
  8. 11клСошина Олександра (  )- образ  амазонки
  9. 5 кл.Тютюн Федір ( Михайло Володимирович ) – Коля Герасімов, з к-ф «Гостя з майбутнього», ведучий, який зумів не тільки вивчити текст головного персонажа, майстерно втілився в образ, навіть імпровізував, працював без мікрофона, вдало провів дійство.

Роль засновниці Херсона, імператриці Катерини ІІ , втілила завгосп школи Лукасишена Наталія Юріївна. Яка перейнялась історичною особою і , щоб дізнатися про час та події персонажа, разом з доньками (учениці 11 та 9 кл) продивились історичний фільм, з одноіменною назвою, прочитали статті в інтернет-ресурсах , продивились підручники з історії ,відвідали шкільну та сільську бібліотеку .

Така пошуково-дослідницька робота всіх учасників освітнього процесу  має вплив на поповнення знань з історії, проявляє інтерес до предмету ,закріплює знання уже набуті на уроках. Також сприяє поширенню любові до рідного краю, через видатні особистості. Патріотизм, почуття гордості через ідентифікацію себе УКРАЇНЦЯМИ, спадкоємцями великих надбань великих прадідів, помітно набуває сталого значення.

Лінійка пройшла на одному подиху,бо учні-глядачі та учні-актори так захопились дійством, що не помітили дзвоника на урок. Діти уважно розглядали костюми,деякі фотографували та фотографувались. Всім сподобались образи-реконструкції історичних постатей. Театралізоване  дійство із мандрівкою у часі ,костюмоване ШОУ,командна робота, співпраця з батьками на досягнення спільної мети, отримання необхідної інформації всі ці дії направлені на успішне проведення предметного тижня. Таким чином у школярів проявляється інтерес до науки та предмету шкільної програми.

Вівторок 06.12.2016 року. День Захисника Вітчизни у Степанівській ЗОШ № 17 ознаменувався змаганням «Готуюсь стати призовником»(вчителі Цесько М.В.,та Тютюн М.В.) між 10 та 11 класами (кл.кер. Василенко Ю.Ю.,Волосевич І.І.) Старшокласники відповідально підійшли до виконання задач поставлених вчителем предмету Захист Вітчизни (Цесько М.В.) :

  • Команди мали єдину форму, а командир головний убір
  • Марширування у строю, з піснею
  • Змагання зі стрільби із пневматичної зброї
  • Метання гранати
  • Біг із перешкодами
  • Заправляння магазину автоматичної зброї
  • Одягання та біг у повному спорядженні
  • Чищення картоплі на час (жартівливий конкур)
  • Випуск бойового листка з привітанням до свята (дом.завдання)

В результаті змагань першість отримали майбутні захисники Вітчизни 10 класу. Класні колективи були відмічені грамотами.

Середа 07.12.2016 року ознаменувався запланованою зустріччю з волонтерами Херсонської Чайки та Маскувальної сотні. У актовій залі на єдиній класній годині для учнів 5-11 класів відбулась зустріч з військовим капеланом, волонтером, очільником Маскувальної сотні, настоятелем храму Трьох Святителів , протоієреєм Юрієм Курило. Гість надав чіткі відповіді на кожне поставлене запитання. Зустріч пройшла у теплій, доброзичливій обстановці. Відбулась демонстрація відеосюжетів, зроблених волонтерами під час передачі допомоги воїнам-захисникам на фронті.

Адміністрація школи, присутні вчителі та учні висловили щирі слова вдячності, і наголосили на великому бажанні у подальшій співпраці з представниками  волонтерських організацій. Бо школярі та педагоги розуміють та допомагають воїнам-захисникам: на перервах плетуть маскувальну сітку, зібрали передачку-посилку (теплі речі, консервація,предмети гігієни), а також листи та вірші. Деякі зачитали всім присутнім.

Мужній вкраїнський солдате,

Ти захищаєш земленьку святу,

В руках стискаєш міцно автомата

Й перемагаєш у нерівному бою.

 

Твої сталеві мужність і відвага

Миром і щастям на землі зійдуть

Та на просторах нашої країни

Стяг волі аж до сонця піднесуть.

 

Верніться, воїни, усі живими

І, матерям припавши до сердець,

Скажіть рішуче, гордо і щасливо:

«Народе наш, війні прийшов кінець!»

Було оголошено про  лист до воїнів АТО, а також малюнки.

Найактивнішими були учні 4, 5 та 7 класів. Аби підбадьорити наших вояків, які беруть участь в антитерористичній операції на Сході, діти не пошкодували ні сил, ні часу, ні кольорових олівців, ні фарби. У кожен лист учні вклали часточку своєї душі, побажання і прохання до воїнів, які нині боронять рідну землю від загарбників. Вони щиро написали солдатам: «Повертайтеся живими!», «Діти чекають на своїх Героїв», «Україна переможе», «Ми за мир». Дитячі малюнки та листи передали учасникам АТО.

«Ви нас не знаєте, але ми знаємо про вас дуже багато. Ми знаємо, що у цей важкий час ви оберігаєте кордони нашої держави, бережете наш сон і спокій, наше життя. Ви захищаєте наші родини. Ми захоплюємося вашим героїзмом, мужністю і відвагою. Ви ціною власного життя захищаєте мир, єдність і майбутнє України. Нам би хотілося, щоб цей лист приніс вам хоч трохи тепла, щоб дав відчути любов з якою ми думаємо про вас. Ми дуже хочемо жити у вільній державі, де буде мир і добробут. За Вас, дорогі солдати, моляться наші матусі і бабусі. Ми віримо у вас! Ми гордимося і пишаємося вами! Нехай ваші гарячі серця, світлий розум та міцні руки вбережуть нашу Україну! Повертайтеся додому живими і здоровими! Ми вас чекаємо! (Парчевський 7 клас)

« Дорогий солдате! Пише тобі Яна , учениця 7 класу. Любий солдате, я незнайома з тобою особисто, не знаю твого імені, але я знаю за яких умов тобі доведеться читати цього листа. Дякую тобі, що ти віддаєш своє життя за всіх нас.

За нашу рідну Україну,

Що зберегли за всі віки –

Широким степом пісня лине,

Шануєм Вас – захисники!!! (Логвиненко Яна 7 клас)

«Дорогі воїни-захисники! Мене звуть Аня,родом я із Слов*яносербська, уже два роки я живу в місті Херсоні. Раніше моє місто та всі інші міста України були тихими, спокійними. А зараз у багатьох сімей немає чоловіка або батька. Я проста дівчинка і бажаю, щоб ця війна закінчилася, та мій тато і Ви всі повернулися додому живими.» (Кононенко Аня 11 клас)

«Доброго дня, воїн-захисник! Пишу тобі листа, бо дуже хочу висловити свою велику подяку за мир у моєму місті, за те, що я можу навчатися у школі, спокійно засинати. Я пишаюся тобою! Я вірю, що і ти ,мій друже , повернешся живим і здоровим! Ти, захисник Вітчизни і за тобою свята правда. Ми обов`язково переможемо! Хай береже тебе Господь!» (Метела Віктор 11клас).

За теплі слова та подарунки фронту всі почули слова вдячності. Адміністрації школи було вручено лист-подяку від командування бригади до якої надійшла маскувальна сітка сплетена руками Степанівської школи №17. Всіх в цей момент переповнило почуття гордості за ту невеличку справу, яка всіх приблизить до перемоги і визволення України від російської нечисті!

Впродовж дня на двох великих перервах у сільській бібліотеці для всіх охочих демонструвались дві конкурсні роботи- переможниці учнів та вчителів рідної школи. Це робота до міського конкурсу «Юні екскурсоводи» - фільм- екскурсія (керівник ЗДВР Симинченко О,Ю.) ІІІ місце, та робота до міського конкурсу «Літопис Таврійського краю» презентація «Огуз» (вчитель історії Волосевич І.І.) І місце. Показ робіт –призерів повинна сприяти бажанню вчитись, вдосконалювати свої можливості, поповнювати власну інформаційну базу даних. Паралельно на першому поверсі була проведена виставка робіт школярів – це стіннівки та поробки. Був проведений конкурс стіннівок “Цікаві музеї світу”. У конкурсі брали участь редколегі ї  5-11 класів. Розглядалися також газети, виготовлені учнями індивідуально. Журі (учасники лінійки-відкриття) розробило критерії за якими оцінювало газети:

1. Газети виконуються на аркуші ватману.

2. Газета повинна мати назву.

3. До газети обирається девіз (крилата фраза, вислів відомого науковця, політичного діяча або історичної особи, що відображають зміст газети).

4. Газета повинна бути художньо оформлена.

5. Зміст газети може включати:

- історичні довідки;

- цікаві факти;

- цікаві завдання;

- опис дат історичного календаря;

- краєзнавчі та пошукові матеріали;

- висвітлення роботи волонтерських організацій;

- цікаві факти з історії навчального закладу;

- ілюстрації.

Всі роботи, які були представлені учнями, вирізнялися творчістю, неповторністю та змістовністю. Журі порадившись, визначило переможців: І місце отримали учні 6 класу (вчитель Волосевич І.І.), ІІ місце - 5 класу, 11 класу(вчитель Волосевич І.І.) , ІІІ місце - 10 класу (вчитель Волосевич І.І.).  Хочеться відмітити індивідуальні роботи учнів :

  • Бабієнко Валентина ( 6 клас) – музей марципанів
  • Йолкін, Степанченко (6 клас) – музей неймовірних храмів
  • Кузьміч ( 6 клас), Бублик (8 клас) – музей динозаврів
  • Захарчук Софія (6 клас) – музей грошей
  • Требушна Єлизавета, Тимінська Вікторія ( 6 клас)- музей НЛО, музей сміху
  • Пластун Дмитро (5 клас) – музей Гаррі Потера
  • Парчевська Ольга ( 10 клас) – музей цікавих наук.
  • Гасаненко Катя, Гасаненко Аня (11 клас)- комплект «Цікаві музеї світу»
  • Божонок Вікторія (11 клас)- музей води

Нажаль не прийняли участі учні 7, 9 класу .

Справжнім витвором мистецтва є саморобні книжки учнів. Діти провели величезну дослідницько-пошукову роботу з метою виявлення технології створення та написання, оздоблення та зберігання саморобних та самописних книжок :

  • Олійник Єлизавета (5 клас) - книжка –мініатюра «Світ навколо нас»
  • Захарчук Софія (6 клас)- рукописний « Кобзар»(улюблені вірші)
  • Кузьміч  Діана (6 клас)-у шовковій оксамитовій обкладинці «Історія з давнього Китаю»
  • Парчевська Ольга (10 клас)- друкована-саморобна книжка «Скіфи»
  • Гасаненко Ганна (11 клас) –« Ізборнік Святослава 1056»- реконструкція літопису
  • Гасаненко Катерина (11 клас)- збірка магічних рецептів у шкіряній обкладинці, оздоблена шкірою змії з ізумрудними очима, та ілюстраціями
  • Божонок Вікторія (11 клас) – «Повість минулих літ» - реконструкція фрагменту з пожовклими сторінками .

Створюючи ці саморобки учні отримали досвід та знання з виготовлення, оздоблення, прикрашання, зберігання. Ознайомилися з правилам рукопису, навіть створювали ефект зістарювання паперу. Мають власні рецепти створення та реконструкцій старовинних книжок. Вчитель оцінив роботу учнів найвищим балом з предмету, та подякою у щоденнику.

Четвер 08.12.2016 День Музею. Відвідування шкільного музею учнями проводилось у довільному порядку. Всі класні колективи із захопленням приходять, із захопленням слухають та споглядають музейні експонати. Такі уроки сприяють вихованню патріотизму, почуття гордості, проявляють інтерес до історії рідного краю. Вчитель історії, засновник музею,директор школи Тютюн М.В. найкращий екскурсовод та оповідач, діти зазвичай заслуховуються, потім переоповідають . Такі уроки запам*ятовуються надовго. Ще одна сторінка цікавої науки була запропонована дітям

П*ятниця 09.12.2016 Заплановану виїзну екскурсію до краєзнавчого музею «Героям АТО» присвячується» відмінено через відмову прийняти учнів краєзнавчого музею.

У холлі І поверху після 3 уроку відкрив двері « Музей воскових фігур» створений учнями школи. У показі історичних костюмів-образів брали участь учні 5-11 класів :

  • 5кл  Германюк Данило- воїн-хрестоносець
  • 5кл  Цесько Захар-ковбой
  • 5кл  Тютюн Федір- мушкетер
  • 5кл  Олійник Ліза- принцеса
  • 6кл  Максимов Вітя- єгипетський фараон
  • 6кл  Дворецький Олег- первісна людина
  • 6кл  Запорожцева – китайська дівчина
  • 6кл  Захарчук Софія- королівна середньовіччя
  • 6кл  Кузьміч Діана- королівна середньовіччя
  • 6кл  Бабяр Олександра –французька модниця
  • 9кл  Гроза Олександра- українська дівчина
  • 9кл  Грекало Анастасія- єгипетська цариця Клеопатра
  • 9кл  Мелькова Ліля-египетська знатна жінка
  • 9кл  Дубина Едік- гетьман Богдан Хмельницький
  • 11кл  Богуславець Олександра- амазонка
  • 11кл  Сошина Олександра-амазонка
  • 11кл  Гасаненко Ганна- Анна Ярославна
  • 11кл  Гасаненко Катя- княгиня Ольга
  • 11кл  Божонок Вікторія- Марія Стюард

   

Учні ретельно готувалися,щоб створити образи :вивчали додаткову літературу, відвідували бібліотеки, користувались інтернетом, радились з учителем, допомагали батьки. Створені фігури є збірними з історичної точки зору, авторськими,бо висловлювали власне бачення образу та епохи.

Школярі-глядачі  кожен персонаж зустрічали гучними оплесками. Була запрошена молодша школа . Діти із захопленням дивились на історичних персонажів, які для них асоціювались із казковими героями, і це зрозуміло, бо історію як предмет вони ще не вивчали. Мета екскурсії- зацікавити, прищепити інтерес і бажання вивчати  предмет у основній школі. Молодша школа впродовж тижня двічі знайомилася із позакласною роботою з предмета.

На завершення було підведення підсумків тижня. Учні та класи відзначені грамотами та подяками. На уроках найактивніші діти відмічені вчителем високим балом.

Отже,проведення предметного тижня – це не стільки розвага для учнів, скільки одна з форм організації самостійного навчання, засіб виховання, шлях до порозуміння з учнями,батьками,колегами.

Переглядів: 513 | Додав: ADMIN0263 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz